Tuotereklamaatiot


Mikäli ostamassanne tuotteessa on vikaa, jälleenmyyjillämme (ostopaikka) on ensisijainen velvollisuus vaihtaa viallinen tuote takuuajan ja -todistuksen puitteissa korvaavaan. Alla on myös linkki yleisimpiin kysymyksiin ja vastauksiin varoittimistamme. Sieltä voit löytää nopean avun mahdolliseen varoittimen toimintahäiriöön.

Tuotteidemme takuut eivät koske tuotteita, joita on vaurioitettu, joihin on tehty muutoksia, on käsitelty väärin tai joita on muutettu ostopäivän jälkeen. Tuotetakuu ei koske myöskään toimintahäiriöitä, jotka johtuvat tuotteen puutteellisesta kunnossapidosta (säännöllinen puhdistus ja testaus käyttöohjeen mukaisesti) tai varoittimen väärästä asennuspaikasta (kts. käyttöohje).

Mikäli ette tavoita ostopaikkaa, voitte olla yhteydessä suoraan meihin täyttämällä alla olevan takuu-/vikailmoituslomakkeen.

Tällöin ilmoitattehan: tuotteen mallin, valmistuspäivämäärän, reklamaation syyn ja omat yhteystietonne (osoite ja puhelinnumero)

Yleisimmin kysytyt kysymykset ja vastaukset varoittimistamme

Reklamaatiolomake

Tuotekoodi(t) – koodin jälkeen sulkuihin kappalemäärä(t);
Vikaselvitys
Asiakkaan tiedot;
Asiakas
Osoite
Postinro / paikkakunta
Puh.
E-mail
Asentaneen henkilön / yrityksen tiedot
Nimi
Osoite
Postinro / paikkakunta
Puh.
E-mail
Tuotteen ostopäivä
Tuotteen valmistuspäivä (löytyy yleensä tuotteen takaa):